Mieć Miedź

Jest to typowy przykład za długiej reklamy.

Początek zastanawia, zaciekawia, gdy pojawia się informacja, że miedź jest przeciwbakteryjna następuje kulminacja. Wszystkie następne zdania zachwalające miedź niszczą całą pozytywną strukturę reklamy, aż w końcy człowiek zaczyna myśleć, że coś tu jest nie tak, i nie wierzy. Ale nie dziwne, wygląda na państwową produckję.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s